A szállítási költségek minden esetben a Vevőt terhelik.
A Szolgáltató internetes felületén megrendelt összes termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak:
A szállítási költség Magyarországon belül 2500 Ft, amennyiben a GLS futárszolgálatot választja, ha a FOSPOST szolgáltatását, akkor 1302 Ft, az összeg az Áfa- t tartalmazza.
A szállítás költségeit a számlán külön tételként feltüntetjük.
A szállítási költség – a gondatlan, szakszerűtlen kezelésből eredő sérülések, a csomag részleges vagy teljes elvesztése, vagy megsemmisülése esetére – kártérítési fedezetet is (csomagbiztosítást) tartalmaz.
A megrendelt áru kiszállítását a GLS Hungary Kft. futárszolgálat végzi, illetve FOSXPOST csomagpontokon vehető át a megrendelt termék. A kiszállítást a rendelés jóváhagyása után (erről külön e-mailt fog kapni) legkésőbb 48 órával fogja teljesíteni a GLS futárszolgálat, illetve azonos idő elteltével átvehető FOXPOST a vevő által megadott csomagponton.
A küldemény kézbesítését a Vevő digitális aláírásával igazolja, a csomagszámot és darabszámot feltüntető szkennerben.
Amennyiben a küldemény kézbesítése első alkalommal nem járt sikerrel, a GLS Hungary Kft. írásbeli értesítő formájában tájékoztatja a címzettet erről a tényről, és a küldemény visszakerül a GLS Hungary Kft. raktárába. Ezt követően a GLS Hungary Kft. a következő munkanapon ismét megkísérli kézbesíteni a csomagot, ha ez is sikertelen, a címzettnek még lehetősége nyílik arra, hogy a második írásbeli értesítő elhelyezése utáni öt (5) munkanapon belül a GLS Hungary futárszolgálattal telefonon megbeszéljen egy harmadik időpontot. Amennyiben ez az időszak letelik, a küldemény visszakerül a Pál Utcai Fiúk webshopba.
Ügyfélszolgálati telefonszám: +361 802 0265 (07:00 – 19:00 óra között hívható).
Amennyiben a szállító többszöri próbálkozásra sem tudja kézbesíteni a csomagot, és a csomag meg nem érkezését ügyfélszolgálatunkon jelzi a Vásárló, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot.
A GLS Hungary Kft. futárszolgálat képviselője a csomagszámot és darabszámot feltüntető digitális szkenner aláírása után szolgáltatja ki az árut a Vevőnek.
A küldemény átvevője köteles az átvételkor a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni és nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károkról a fuvarozóval közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a GLS Hungary futárszolgálatnak haladéktalanul bejelenteni. Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében.
Előforduló áruhiány esetén küldje el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
Magyarország területén kívül eső megrendelés esetén kérjük, hogy előzetesen vegye fel velünk a kapcsolatot a bolt@pálutcaifiúk.hu e-mail címen.
Amennyiben a Vevő nem kíván élni a házhozszállítási szolgáltatással, személyesen is átveheti a megrendelt termékét irodánkban. A cím: Etalon Produkció Kft. 1033. Budapest, Hajógyári-sziget Hrsz. 23796/58.
Figyelem! Az árváltozás jogát fenntartjuk.